Saturday, January 9, 2010

STOP IT!!!

sumber: akhbar Kosmo!


aku betul2 terkejut bile bc Kosmo online pagi ni....pada artikel "Tiga Gereja dilempar Molotov Cocktail". Antara yang terlibat gereja Metro Tabernacle di Wangsa Maju, gereja Assumption di Jln Templer (just near my house!!) dan gereja Life Chapel di Damansara.

ni semua keje2 manusia yang takde OTAK!! come on la.....sume orang marah...even me too!! but jgn sampai buat something yg boleh create chaos....... even in Islam pun tak pernah ajar umatnya buat benda macam ni.....dalami ajaran Islam tu betul2.....bukan kita berdiam bermakna kita menghalalkan semua itu!! guna akal fikiran sebelum bertindak...

if i'm not mistaken, perkara ini telah dibawa ke Mahkamah Rayuan.....just wait!! Insyallah keputusan akan berpihak pada kita.... ketua2 negara harus bertindak segera!! percepatkan proses rayuan tersebut.

dan pada manusia yang akan membuat keputusan itu....plz fikirkan pro & kontra!!! bukan hanya berdasarkan pada fakta dan buku semata2!!!

for me...in this case, kalau depa still dengan keputusan untuk pihak gereja menggunakan nama Allah.....ia lebih banyak kontra!!! think thoroughly...............

dan pada sesiapa yang nak ambik tindakan bodoh........plz gunakan otak!!! plzzzz....

No comments:

Post a Comment