Friday, January 29, 2010

bosan @ opis


bosan gile arini kat opis... hujan dr pg tadi smpi petang...mmg x leh gerak pi mn. sangat2 busan (tahap cipan!!)

so keje biasa yg buat waktu bosan biasa la....paham2 je la... meh rayau2 di meja ku...hehe

ni la rupe meja aku.... kena bersepah2 sikit... x leh kemas2...sbb apa?? sbb ni org kata kite xde keje (walaupun keje dah beres) mulut org mmg camtu...x leh tgk org senang sikit...hehe.


* PC dah tutup awal....kata nak jimat elektrik kan....;p


ni plak papan notis aku...dah mcm tadika plak... aku peduli apa... ade beberapa section... my schedule, my task, my journal, my holiday, my study & my info... (mydin xde ok!!)



*amacam...cantik x? hehe

semalam xde keje + busan....aku pi la menyelongkar "mini library" kat opis ni...dok cr bhaan bacaan yg menarik.... ni pic "mini library" tu..... mcm library x? wawawa..


* tlg ignore je tin biskut itu!! hehe..

setelah beberapa ketika dan saat, aku jumpa satu buku ni.... The 7 Habits Of highly Effective People... by Stephen R. Covey.... mcm menarik je kan...setelah dibelek2...menarik gak....leh bc hujung minggu ni....setakat ni br bc smpi page 19.... ada mcm2 teori...tp penulis ni bukan je describe teori2 terebut semata2...tp dia buat research yg amat mantap sekali....



*ntah abis x aku bc gamaknye....hihi


sekian sahaja untuk hari ini.....bye2.... ;p

1 comment:

  1. pegawai ada bilik...best la..bley buat keje sekolah..
    aku?
    huhuhu....

    ReplyDelete