Thursday, January 21, 2010

Manusia celaka!!

* beruk ni lagi comel dr si cilaka tu.....


aku mmg panas gile dengan sekor mamat a.k.a monyet a.k.a org opis ni.... sejak aku masuk...mmg aku dah leh agak perangai dia macam sial....(aku dah mula ni mencarut!! tidakkk) mmg sah...dia ni tak disukai oleh seantero jabatan!!

selama ni aku dok sabar je dgn perangai dia......asyik buat tahi. aku tau la ko gred 32..tp mengalahkan JUSA plak.....mcm siul! mcm2 kes la aku dgr sejak hampir 6 bulan aku kat sini.....dan yang penting bulan 3 (hopefullyyyyyyy) dia kena transfer ke daerah lain!! kami siap nak buat kenduri kesyukuran.......

yang dia tau dok cr kesalahan orang je......... benda yg remeh sibuk pi perbesarkan....demi untuk menutup kesalahan dia....bangang betol monyet!

pastu berlagak pandai walaupun diri tu bodoh....belajar setakat MCE je.... org tegur tak blh terima....walaupun dah terangan ko salah bodoh!!

nasib la umah ko dah 45 tahun....hampir ke usia emas....kalo ikut hati aku sepak je.... pastu perangai mcm hanjeng!! pompuan keliling pinggang...walaupun bini ko nun jauh di S** A**n (dekat je....dlm 2 jam perjalanan)..... dasar kasanova sialan...nasib baik ko kafir....kalo tidak mmg aku lastik telur ko!! biar bersepah anjing makan. yang aku geram.....ms ade event dulu....keje menghilang je..... rupanya pi balik beromen ngan bohsia!! sial tak..... pastu dok canang satu dunia ko yang buat keje semua.....mampos ko la!

pasal keje plak....mmg dia TAK IKHLAS langsung nak ajar..... siap ms aku masuk dulu...dia leh ckp kat big bos tunggu aku confirm br nak ajar...... alamatnye tunggu 3 thn la aku nak buat keje!! bangang btul....

pasal keje lg....keje nak berkira.....time dia bertugas, tapi xde opis(menular je keje nye).....aku leh tlg cover tuk handle public...........sbb aku ni jenis tak berkira!! time aku bertugas.....kalo bdk2 ni refer kes kat dia....cepat2 dia tunjuk kat aku!! mcm sial! pastu, lagi aku bertambah bengang sblum cuti krismas aritu...dia bleh letak keje2 dia atas meja aku!! apa motif??? keje kau...keje kau.... aku masih lagi bersabar....

yg bos ni pun satu, tak berani sound direct....ckp belakang je..pirahhh! ada kes ngan previous bos, tak ngam langsung! siap tak bertegur langsung..... aku pun dah lama tak bercakap ngan cilaka tu...kalo pndg muka dia mcm nak sumbat dalam lubang jamban je...

geram gileeee.....nasib baik aku kat tempat orang...dan parents aku dah pesan awal2 jgn buat benda jahat.........so, aku still berSABAR. kalo ko dtg KL or PJ...siaplah....

pastu dah la 24 jam batuk je..... mcm ade sakit tibi @ batuk kering....tu la padah nye kalo sume betina ko sapu...... ambik koooooooo!!!

so...kpd Mr G a.k.a LAHABAU (panggilan bdk2 opis ni) : kalo ko berkira...aku pun akan berkira.... understood!!


p/s: cepatlah ko berambossssssssssssss....

No comments:

Post a Comment