Friday, January 8, 2010

Ketika Cinta Bertasbih



aku dah lama dok dengar org dok ckp pasal filem ni....so arini takde keje....bos pun takde....youtube la keje nye......search la Ketika Cinta Bertasbih. ada 12 part.....tp dapat gak aku abiskan..... not bad la filem ni...filem cinta yg agak islamik.......


para pelakon utama Ketika Cinta Bertasbih....

setiap watak cukup menarik dan mempunyai karekter yg kuat...seperti Azzam...seorang pemuda yang bijak, wasatiah, berdikari, tegas, alim.............just perfect! aku first time tgk pelakon ni...tak kenal sngt. Watak Nisa pun ok gak......aku suka skrip waktu Nisa mendefinasikan erti CINTA yang begitu syahdu......kesian jugak ngan Furqon...malang sungguh, tp geram jugak ngan dia ni!!

secara keseluruhan....sebuah filem islamik yang begitu indah.....tp aku ttp suka Perempuan Berkalong Sorban......tak silap aku ada gak sinetron ketika cinta bertasbih ni kan?? aku dgr2 la.....

aku menanti pembikin2 filem di Malaysia dapat buat filem2 sebegini....yang ada impak...dan boleh layan syahdu.......pergghhh..

tp bile abis part 12......tetiba to be continued....

thats mean ade Ketika Cinta Bertasbih 2.......ada ke??? dah kuar ke??


p/s: apa erti Cinta??

No comments:

Post a Comment