Friday, January 8, 2010

AJL 24

bosan gile sbb thn ni tak blh tgk live AJL 24 kat bukit jalil.....tgk kat tv pun tak boleh gak!! sbb takde tv(hahahaha).....pangkrek betol! tgk kat youtube je la nnti.... ;(

favourite aku tahun ni Dan Sebenarnya (Yuna), Situasi (Bunkface) & Pergi (Aizat)......go guyz!!! lagu2 depa ni mmg aku layan...syok gile!!



~dan sebenarnya~

oh bulan
jgn layan diriku lagi
pabila
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli ku
pabila kau bersama yang lain

apakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
disebalik senyumanmu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura2 ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila kau bersama yang lain





~situasi~

diskriminasi menjatuhkan aku
reputasi kini menjadi bisu
dan aku
ku layu disitu
mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

c/o
dan bila kau menghilang
musnah lah musnah impian
tuk menggapai bintang
terangi hidupku
kumahu kau tahu
engkaulah destinasiku
dalam ingatanku....oh..oh..oh

kerana diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang ku temui
dan aku, kutunggu..oh..oh..oh
disitu

mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku



*saje letak pic ms gemuk.....;p

~pergi~

sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
terhenbus angin merindu
begitu nyaman nya terhidu wangian kasihmu

hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah

kau pergi......pergi
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau ku lupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga diranting usia


p/s: tahun ni xde performance yg bikin penuh satu pentas!!! hahahaha....

No comments:

Post a Comment