Saturday, January 2, 2010

Jawatan Kosong 1

Senarai jawatan kosong terkini:

Universiti Pertahanan Nasional Malaysia
- Peg. Penyelidik (Q41) / Pen. Peg. Penyelidik (Q27)
- sebelum 13/2/2010
- www.upnm.edu.my

Habib Jewels Sdn Bhd
- Akauntan
- sebelum 10/2/2010
- http://habibjewels.com

The Legend Hotel
- Peng. Jualan / Pen. Peng. Pemasaran / Pelatih Pengurusan / Eksekutif Pemasaran
- sebelum 11/2/2010
- www.legendgroup.com

Gleaneagles Hospital (KL) Sdn Bhd
- Eks. Kawalan Kredit
- sebelum 10/2/2010
- www.gimc.com.my

Geomatika College International
- Pengarah / Pengurus Besar / Pengurus Jabatan khas / Pengurus Pentadbiran / Pensyarah
- sebelum 18/2/2010
- www.geomatic.edu.my

sebarang maklumat lanjut, boleh rujuk www.jobsmalaysia.gov.my

pendaftaran adalah percuma dan pelbagai jawatan ditawarkan.

3 comments:

  1. untuk pengetahuan ko, aku pernah keje kat Habib Jewel (HQ) sebelum aku keje kat Scope Intl.
    Itu 1st job aku - keje 3 mgu je coz sementara nak masuk keje Scope yg sememangnya aku dah dapat tu.
    hehehe..

    ReplyDelete
  2. pergghhh....best x keje kat habib jewel...merelip tak mata hang??

    ReplyDelete
  3. aku bukan keje pegang emas kat kaunter...
    aku kat unit Mktg...
    kol-kol customer & design pamplet iklan

    ReplyDelete