Friday, July 16, 2010

Travelog Haji: Mengubah Sempadan Iman


saya sedang mencari buku ini!!! sesiapa yg ada jumpa boleh belikan dulu...nanti saya bayarkan!! plzzz..............


actually mcm ni, masa kursus kat ILP Kota Samarahan aritu, aku ada bc satu buku Travelog Iman.......(x ingat tajuk yg blkg tu..huhu). so, buku ni kesinambungan dari Travelog Haji: Mengubah Sempadan Iman. sepanjang 4 hari tu, ari sempat baca dlm 50% je buku tu....x sempat nak abiskan. so aku dah niat nak cari buku2 tu masa balik semenanjung nnti.

Pi Ikano & The Curve last week, masuk la MPH ngan Borders nak cari buku tu. hampeh sngt....tak jumpa pun. masa kat MPH, aku refer kat org yg jaga tu...dia semak sisitem dia, masih ada 5 buah buku Travelog Iman... tapi bila cari kat rak2 buku...nan ado!!! penat ok aku ngan tambi tu cari...sampai teleng2 kepala aku mencari. alih2 tambi tu hilang...myb dia cr kat stor kot...pastu tak muncul2. sapa la maling yang ambik buku2 tu....org2 MPH pun satu, tak kira stok ke?? hampeh. pastu pi Borders plak.... semak sistem, takde kat tangan plak....sngt sedih ok. kalau nak cr kat bumi kenyalang ni lagi la susah....huhu.

buku tu berkisar pengalaman Prof. Muhd Kamil....sngt sng utk difahami dan dihayati. u ols kena try baca buku tu....hehe.

kat mana la aku nak cari buku tu??? aku dgr dia ada keluarkan buku Travelog Dakwah plak......


info:

arini dgr khutbah jumaat, pak khatib ckp Yahudi ni menggunakan "5F" untuk menjatuhkan Islam iaitu Film, Fashion, Family, Fun & Food. Renung2 kan...


p/s: sok kamek ada program kat Kem PLKN, malas betul nak pegi.....x suka!!

2 comments:

  1. klw Cik Melati pi Kinokuniya KLCC, cik Melati akan tolong carikan.
    Klw ada, Cik Melati SMS dulu bgtau ok?
    kot2 ada kwn2 lain yg dah tolong belikan.

    NGAM?

    ReplyDelete
  2. omg!! tq cik melati!!! (sngt poyo kan??) cr dua buku tau... Travelog Haji & Travelog Iman. apa2 sms, nnti gua bayar!

    SNGT NGAM!!

    ReplyDelete