Friday, July 30, 2010

Kedatangan Ratu


wawawa....hari Isnin ni seorang Ratu akan lapor diri kat opis ni!!! oh tidak!! org Sabah bah...tp dah duduk Srwk 3 thn lebih...dia ni dr jabatan lain..kena transfer.

aritu dia dtg opis ni nak tgk2 opis dulu sblum lapor diri...kekwat ok!!! rasa2 umur dia dah 30++ kot and single kot.....dia ada la mintak tlg carikan umah sewa...tp dgn unsur2 demand yg memualkan!! huhu..

antara ayat2 dia..

"kalau boleh i nak umah teres yg ada garaj....'boyfriend' i nak tidur sng.." (lbh kurang mcm tu la ayat dia)

boyfriend = kereta

"kalau boleh i nak cari satu rumah.....barang2 i penuh satu rumah....penuh satu rumah.." (lbh kurang mcm tu ayat dia)

poyo seh....dah la ckp kemain kuat!! ingat org2 kat sini pekak ke?? aku mmg x layan pun time dia dtg. cuma ms my bos introduce dia...br aku jumpa dia...and boleh plak dia yang hulur tangan nak salam dulu!! aku pun..huh?? mula2 pikir tak nak salam..and nak ckp je.."maaf sy ada wudhuk lg" hahha...tp sbb my bos ada...and tak mau kasi malu dia..hulur je la tgn tu. tp mmg x sesuai kan..dah la awak pompuan, bertudung plak tu..bkn main lg hulur2 tgn nak salam!!

camane leh dpt nama Ratu? hehe. mula2 bdk2 kat opis ni gelarkan Tuan Puteri...aku mcm rs tak berkenan dan tak sesuai...lain la kalau mcm Diana Danielle or Lisa Surihani boleh lah panggil Tuan Puteri, so aku buat keputusan panggil dia Ratu! dan dipersetujui 100%...hehehe.

nantikan je la ketibaan Ratu minggu depan...wawawa.


p/s: 2-3/8/2010 ada kursus kat kuching.......busan tul!!

No comments:

Post a Comment