Wednesday, July 7, 2010

Jom Pulang!


hehe....esok aku nak pulang Puchong!! dah hampir 2 bulan tak balik menjenguk family dan kwn2 di bumi Malaysia....;p baru 2 bulan nak kecoh.....tp mak aku rasa bagai 2 tahun...huhuhu. sok flight jam 5.50 pm. agak2 sampai KLIA dlm 7.35 pm. aku ambik cuti jumaat smpai isnin. sabtu ngan ahad ada kelas....dah masuk semester baru. sngt malasssss!!

minggu ni merupakan satu minggu yg sangat BUZY!! dengan keje belambak2 skrg ni... ni baru je siap 2 laporan. betapa rajin nye aku bwk keje blk umah....sib baik opis bwh umah je...huhu. smlm siap smbg keje smpai 8.30 mlm.....letih gile smlm. buka pose smlm pun 2 ketul roti bun ngan milo je....blk umah pas mandi terus pengsan. hihi.


p/s: blk ni kakak aku pesan udang kering (mcm dah xde udang kering kat keramat tu...hehe). abah plak pesan ikan terubuk masin....konon tuk bulan pose nnti...sok pg singgah pi market pi beli.

No comments:

Post a Comment