Monday, July 19, 2010

Saya tak suka MERAH!!

huhuuhu.....smlm adik aku call, dia ckp color tema utk baju family kami color merah ms majlis kawin nnti....

WHAT??

MERAH??



siul je.......seumur hidup aku x penah ada baju melayu color merah!! menci tau!! dorang ni mementingkan diri sendiri.... huhu. (sdg berduka!!)

tapi apa nak buat....dah majoriti kan..ikut je la..

aku mmg jarang la ada baju warna merah ni... ada pun t-shirt je...tu pun 2 or 3 helai je seumur hidup. tp kalo underwear merah mmg ada...HOT gile!! hahaha...

sudahhhhhhh.....menci!! menci!! kalau aku pakai merah mcm k**i*g!! tidakkkkkkkk..

2 comments:

  1. kan mcm Cik Melati ckp td..
    ko pakai je apa2 baju faveret kaler ko,
    klw adik ko tanya mana yg merahnyer?
    ko jwp la...
    "sila selak BAHAGIAN DALAM"
    wakakaka....

    sensor okkk..
    hahahaaaa..

    ReplyDelete
  2. gitu kan...kalau mak aku nak juga warna MERAH kat luar...x pasal2 kena jd superman kan!!

    siut je.

    ReplyDelete