Friday, January 21, 2011

Majulah sukan untuk pejabat

yeah! tu tema utk kali ini...."majulah sukan untuk pejabat". FYI, pejabat aku ada organize sukan & bkn sukan (wtf!). antaranya badminton, boling, dart, ping pong, congkak (dowh!), batu sambut a.k.a batu seremban (ngok!).

so, bila masa diedarkan paper utk penyertaan. mula2 aku mls nak ambik port! rimas la..i hate sukan2 ni. huhu. peluh2 bdn....so tak selesa. tp bila pikir blk....takut kena cop ANTI SOSIAL atau whatever!!!! hehe. last2 aku pilih badminton (perseorangan). masalahnya mampu ke? ada stamina ke? huhuhu.

siap beli raket baru ok!!! hangus duit aku RM 85!!! aku cr yg paling murah...tp berkualiti. hehehe. penat aku bodek apek kedai tu.

ari isnin aritu pi training badminton kat dewan millenium...waduuhhhh penat sial! tp mlm tu tak terasa sngt...masuk hari selasa, 3 hari 3 malam badan aku lenguh2 + sengal2 + sakit2. i hate this...sbb tu i hate sport!

ingat nak surrender je kan...tp terlajak perahu boleh diundur, terlajak tulis nama tak boleh dipadam!!! tension aku... pikiaq blk mmg mcm xde harapan nak mng at least tmpt ke 3 (hamper bernilai RM 20...hahhaha) johan dpt hamper RM 60!

tapi ntah ari rabu aritu tetiba gedik.....rs nak pi masuk boling plak! bengong! sebenarnya dok pikiaq ahad ni mcm xde keje + busan dok umah. tu yg teringin nak main boling plak. game boling ahad ni kat Park Avenue, Sg. Petani. sekurang2nye ade harapan top 3 kot......blh ke?? hahaha.




ni peta lokasi ke Park Avenue, Sg. Petani yg aku rembat kat notice board. hehhe. maafla tuan empunya, sy tak reti a.k.a buta jalan... harap2 sampai dgn selamatnye.

so, wish me LUCK utk ahad ni bg game boling & game badminton pd isnin depan plak... Aminn.


p/s: br lps blk makan char kuey teow kat Sg. Dua td...sodapnye. udang2 besar sampai 5 ekoq.

No comments:

Post a Comment