Tuesday, September 7, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri


ni nak buat ucapan raya awal2....takut tak sempat nanti. insyallah pd 8 hb (rabu) aku akan pulang ke kampung halaman. flight nnti jam 6.30 pm...merasa la berbuka di awan biru. korang ado? walaupun ada mulot2 yg mengatakan raya hari khamis....huhu. harap2 raya hari jumaat gak. aku tak nak mcm thn lepas blk di mlm raya....seksa batinku. huhu.

anyway, di hari yg mulia lagi berbahagia ini....aku nak memohon sejuta kemaafan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. andai ada tersilap kata, terkasar bahasa, terkutuk, terngumpat, termaki, terkecik hati, termakan, terminum, tersepak, dan sume yg ter...... walaupun mulot aku ni kdg2 jahat, tp hati aku baik...hehehe.

yg plg utama, memohon ampun pada Allah dulu...seterusnya buat ayahanda dan bonda tercinta, andai anakanda ada silap dan salah (confirm mmg bnyk kan..). ampun kan la anakanda ini, halal kan segala makan dan minum selama ini. huhuhu... (kalau pg raya mmg dah melalak ni, menci tau!!) tak lupa juga buat kaum famili tersayang.....kak long, abg long, angah, kak ina, cua, amin, ali, dan sanak saudara yg lain tak kira dimana jua anda berada.

juga buat rakan2 yg dikasihi....dari zaman sekolah rendah dulu, SRK (L) Bukit Bintang (1) (1990-1995), SRA Kawasan Melayu, PJ (1991-1995), SAM Hisamuddin, Sg. Berteh, Klang (1996-200), Kolej Universiti Islam Antarabangsa S'gor (KUIS) (2001-2004), UUM (PLK) Kuala Lumpur. juga yg dihormati guru2, dan pensyarah2 sekali...rindu kamu!!

yg dirindui selalu, bekas rakan2 sekerja....semua staff SYABAS PJ. selamat hari raya, maaf zahir batin. nnti aku singgah opis ye!! juga buat rakan2 di JTK Sarawak....mintak maaf banyak2. raya nnti dtg la opis...hehe.

siapa lagi??? ok, buat semua yang mengenali diriku ini (mcm glamour je!!), selamat hari raya ek. raya nnti dtg la umah.

sapa yg nak dtg rumah tu, sila buat appointment ek...takut xde rumah. raya pertama, aku balik melaka. tak tau sampai bile, kena ikut boss besar. 20hb br balik sarawak semula...

so, akhir kata....selamat hari raya, maaf zahir batin. berhati2 di jalan raya, ingatlah org tersayang.







3 comments:

  1. jauh balik beraya tuh.. pesan ngan pilot tu drive elok2.. hehehe..

    selamat hari raya aidilfitri :)

    ReplyDelete
  2. haha....baik mekchu. nanti sy duduk blkg pilot sambil pegang rotan.

    selamat hari raya!

    ReplyDelete
  3. Owh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!
    kawan ku telah menjadi kawan mu.......
    isk..
    Merrul,
    ko jgn nk ngumpat2 ngan sue pasal aku tau!
    hahaha..

    Selamat pulang ke pangkal jalan ye Bro,
    Selamat beraya dan kemudian mid term exam
    Sila confirmkan jwpn asgmn math tu coz aku nk check sama tak ngan jwpn aku.
    Ari-ari pun aku ngutuk ko, ari-ari pun aku minta maaf ngan ko...bley?
    last but not least..

    Bro,
    KHAMIS RAYA !
    wakakakaaaaa..

    ReplyDelete