Friday, September 24, 2010

Nurhayati Taib


anda kenal makcik ini? atau lebih dikenali dgn nama makcik karaoke, makcik merrry, makcik petir, etc. she's rock!!! aku suke gile ngan makcik ni.....diva gile!!

so, dr smlm aku dok abiskan tgk drama Syurgamu Ramadhan. bulan pose aritu tak berkesempatan nak menonton. dr smlm dok hadap youtube tgk cite tu smpai abis.....kelakar betul makcik merry ni. tp kan...series dia tak sesuai pegang watak datin2 ni. mcm janggal....hehe. tp dia ttp kelakar.... bile part skrip dia.....meletop!! dgn suara dia yg mcm petir....hahaha.

tp kan, dia ni selalu berlakon drama2 radius one, yg pasti dibwh arahan shahrulezad tu. mcm sinderella, tari tirana, dottie, etc. makcik merry ni demand ke? atau dia ade kontrak dgn radius one je?? confius tau......

anyway...i luv u makcik merry!!! sngt best.. teringin gak nak tgk makcik merry pegang watak mak ayam. hahaha...pasti box office!!



ni part yg plg aku suke dlm drama syurgamu ramadan. tp series aku nak gelak, walaupun dia tgh marah...hehehe..




2 comments:

  1. Aku memang suka Mak Cik PETIR ni sbb dia mmg COOL !!!
    kelakar seyy...
    mcm ko ckp, dia mmg xseswai jd mak datin..sbb dia sempoi...

    ReplyDelete
  2. haha...makcik ni mmg cool beb. i jatuh cinta ngan dia sejak filem sindarella. makcik karaoke!!

    ReplyDelete