Friday, June 11, 2010

Pantang Larang!

adoi....pening kepala otak aku ptg ni!! td ada kes kena buang lagi (6 org). dah la nak paham kronologi kes bkn main susah. cakap melayu pun tak betul..pastu cakap belit2..mcm k***ng. employer bengong, employee lagi bengong!! sakit jiwa aku......................... ;(

kes mcm ni, tauke call panggil keje....tapi yang sekor umat ni cakap tempoh pantang 3 hari tak abis lagi! kononnye, bila ada kematian.....depa2 (bangsa I**n) tak leh buat apa2 termasuk pi keje sebagai menghormati kematian tuk 3 hari berturut2. WTF!

yang aku bertambah pening lagi tu....siap satu kampung berpantang!!! ayoyo........boleh mcm tu plak?? confius aku.............

agak2 apa decision hangpa nak buat?????

1 comment:

  1. aku ada cadangan..
    ko pi dok kg org tu & join dieorg berpantang.
    So...ko pun xpayah pi keje.
    Abis citer
    THE END

    -cik su-

    ReplyDelete