Sunday, June 20, 2010

Happy Birthday to Me!!



salam semua!! today is my birthday.........yg ke 27 tahun. merasa thn ni berseorangan di malam ulangtahun kelahiran....sngt sedih!! cewah....selama ni mcm la celebrate sngt besday.....never ok! meh bagi mukaddimah sikit.......

"tanggal 20 Jun 1983............telah lahir seorang bayi lelaki pada jam 2.25 pagi di Hospital Besar Kuala Lumpur. bayi comel (*wink*) tersebut diberi nama Amerrul Anuar......"


hahaha...tak boleh blah ok!! patutla aku gelap sikit dr adik beradik ku...rupe2nye lahir tgh2 mlm buta! huhu. anyway, ms mak aku bersalinkan aku masa bulan Ramadhan....suci sngt. i loike! hehe..patutla aku sngt baik budaknye.......(sila muntah!!) apa2 pun syukran pd Illahi kerana dgn izinNya aku dilahirkan ke muka bumi ini. terima kasih juga pada abah & emak, kerana tanpa mereka, aku tak mungkin lahir.. (ooohh....mau touching!!)

oklah.....mls la nak layan perasaan ketika ni...nanti diri ini akan emo dan aku akan melalak ok!!really miss my mom n dad. luv u guyz!!




tgk pic aku tu mcm budak umur 27 thn tak? tak kann....... aku rasa mcm bar 23 tahun! hahaha...sngt kelakar ok!! apa2 pun aku rasa muda lagi......27 hanya la angka!!


p/s: tq to "you" yg send sms & wish hepi besday to me, eventhough i hate to receive ur sms!!! also tqvm to bidin yg wish besday br sat td sambil mendedikasikan lagu Happy Birthday to You secara LIVE! sngt hebat vokal anda..............;p

1 comment:

  1. PEMBETULAN

    muka brader dlm gambar di atas mcm lagi TUA dr aku okkkk....
    Tp yg pasti nyer, Rozita Che Wan mmg xseswai ngan ko......

    wakakaka....

    p/s 27 tu muda sgt la bro..

    -cik su-

    ReplyDelete