Thursday, June 17, 2010

1001 cerita

holla u ols!!

aku sngt buzy ketika ini..........keje tgh menimbun2, kena buat sorang skrg ni!!! pening kepala otak aku. dgn inspection nye, AP lg, kes2 buruh yg tak selesai lg, etc. bengang pun ada gak ni...sume aku je nak buat!! ni yg nak ngadu sama emak ku.............;p

ni bukti nye!!!


sila tgk keadaan meja ku...berselerak gile!! ni x cukup lagi...ada satu meja lg dgn fail2 yg menggunung!! nak pitam rasanya........... ;(

sudah.......lupakan citer2 tension ni, meh aku habaq cite yg seronok cikit. hehe..

1) result exam sem lepas dah kuar smlm.........walaupun tersasar jauh dari target aku 4.0 (berangan!!) tp ok la...aku dpt 3.42 je. yg aku geram paper communication II dpt B je...penat aku jawap paper tu dgn pantas!! (tak sampai satu jam lbh aku dah kuar dewan....hehe) apa2 pun aku bersyukur pada Allah..... :)

2) minggu depan nak pindah keluar dari rumah sewa....kerana akan berpindah ke satu unit rumah di KC Inn........sngt seronok sbb opis kat bawah je!! hehe.... tak yah penat2 jalan kaki dr umah ke opis lg... anyway TQ pd tauke besar Koh Su Ming (betul ke nama ko ni tauke??) kerana membenarkan aku stay situ......dgn 2 bilik tidur, 1 stor, 1 tandas, 1 dapur, ruang tamu yg amat luas!! dan siap ada balkoni lg yg amat sesuai utk berjemur smbil menikmati cahaya matahari...hehehe...i loike. semua itu PERCUMA!!! lagi la aku suka.........;p

apa lagi?? sudah2 la tu..takan cite dlm kain pun nak habaq jugak kan...huhu.

p/s; 28/6 - 1/7 ada kursus undang2 kat ILP Kota Samarahan.....mesti bosan kan???

1 comment:

  1. 3.42 ??
    Sangat bagusss !
    sila collect hadiah anda di kaunter bayaran KL Utama pada bila2 masa...

    Kursus 28/6 - 1/7 mmg xbest coz aku xde kawan nk chatting.
    Cepat la balik ooooo....
    aku bosan la, xbest la chat ngan org lain..

    -cik su-

    ReplyDelete