Friday, February 5, 2010

Bonus from Hotlink

mesej yang aku terima dari Hotlink pada 3 Februari 2010 jam 11.29 pm (aku dah lelap...tp tersedar lps bunyi msg.....kacau dowh!!)

"25 SMS PERCUMA telah dikreditkan ke dalam akaun anda sebagai tanda penghargaan kami. Ini adalah sebagai tanda penghargaan kami. Ini adalah hadiah istimewa untuk meraikan ulang tahun anda bersama Hotlink"

kesimpulannye:

1) nan ado pun 25 sms itu!! propa je Hotlink a.k.a Hotling ini... bile check *122* Baki 31.36, Tarikh luput: 13.02.2010. SMS bonus: 0 (FYI: aku langsung tak hadap SMS itu!!! tp jgn la smpai nak menipu pengguna....huhu)

2) aku dah guna line ni dari tahun 2002- kini (hampir 8 tahun...) aku mmg jenis setia ok!! hahaha.... kalau la kesetiaan aku selama hampir 8 tahun ni....hanya 25 SMS... tak payah la oiiiiiiiii... simpan je la!!

3) aku sejak dok "luar negara" ni..... mmg dah berniat nak tukar ke CELCOM... sbb la ni...sume family aku dah guna CELCOM.... cuma kesempatan masa je tak mengizinkan.... tunggu!!


p/s: minggu ni amat bz mentelaah perakaunan perniagaan.... berpinau mata dan otak ini... setelah 7 tahun meninggalkan "dunia perakaunan".... sakit jiwa dengan term2 'terakru, prabayar, imbangan duga tak terlaras, hasil belum terperoleh, etc' ;(

No comments:

Post a Comment