Tuesday, February 23, 2010

Akhirnya...

ceritera 1

syukur Alhamdulillah..... setelah menanti akhirnya doaku dimakbulkan..
setelah bercuti smlm, arini br masuk opis....jejak je kaki, bdk opis aku dah tersengih2.....mcm ada berita baik punye...aku ingat ada gosip panas!! hehe.

dia cakap PTD di HQ ada call bos aku smlm........and bg tau rayuan aku tuk transfer ke semenanjung DILULUSKAN!! cuma tak tau kat mana lagi....tunggu memo dari kementerian je.

aku sngt2 gembira.....tak terkata!! syukur Ya Rabbi... harap2 dpt area KL, Selangor @ Putrajaya.

gud bye Serian, Sarawak!!!


ceritera 2

setelah 26 tahun aku menetap di Petaling Jaya (sngt best....) akhirnya, famili aku akan berpindah ke Bdr Bukit Puchong 2 hujung bulan ni.... sedih nak tinggalkan PJ... bnyk kenangan kat PJ.

so, semalam aku ngan Ncup keluar pi Amcorp Mall n old Town buat kali terakhir...huhuuhu. sngt penat mendukung Ncup....berlari sana sini....arini lengan aku br merasa lenguh yg amat sngt...

gud bye Petaling Jaya!!


p/s: perasana yg bercampur baur!!

1 comment:

  1. bila la aku plak nk kuar dari dept aku ni..
    aku sudah bosannnnnnnn....

    ReplyDelete