Sunday, April 24, 2011

Pabila Makcik Membuat Pilihan..

tajuk mcm filem2 gitu! tak tau mcm nak nak cakap, dari mana nak mula.........

begini la, opis aku ni ada bg kain suruh buat baju utk pakai hari Khamis. dah lama dpt kain ni...tp dok perap sbb tak berkenan la sngt. sampai kan nak hantar pi tailor pun rasa mcm hina sangat. korang mmg takan paham perasan aku. bkn aku je, kwn2 opis yg lain juga. kecuali yg kaki bodek + kipas. memanjang cantik je.

mmg hangin jugak la kami ni. kalau ye nak bg kain, bagi la yg elok2 sikit. pilih la corak abstrak yg sumer org blh pakai. tak yah pening2. tak pun, kalau tak reti pilih kan atau dgn kata sebenar, takde taste! bwk la aku yg high taste ni pegi. dah la semeter sampai RM 10++, mmg membazir. kalau bg Jaafar Onn pun dia tak nak pakai gamaknya!

so, bln lepas ms nak tempah blazer, hantar la sekali kain ni buat baju batik. boleh je kalau nak protes, buat je alas kaki! tp mls nak nak pikir2. sbb aku ni mmg dah dicop jahat kat opis ni. hahaha. ada aku kesah?

ada srg opismate aku ni, dia pakai sekali aritu. tp kena gelak....aku pun gelak sekali. alih2 dah tak pakai. hahha. korang just imagine betapa hinanya kain itu. mmg tak sesuai org jantan memakainya. aku rs tukang jahit yg dok menjahit baju tu mesti ketawa terbahak2 sambil menjahit kan...huhu.

korang nak tgk tak baju nye???

tapi janji, jangan ketawa!

janji tau............

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



cam sial kan? tgk la bunga besar gabak! dah ala2 bunga matahari plak tu. ms first time aku pakai last thursday....aku kuar rumah jam 6:55am. bayangkan masuk keje jam 8am, opis yg sekangkang kera...sanggup kuar umah ms org tak dtg lagi. tp mmg rasa hina gile ari tu!

ok. mmg tak mau pakai lagi.....kecuali satu opis pakai. br aku akan pakai.

No comments:

Post a Comment