Thursday, December 31, 2009

Ada Apa Dengan 2010?


ada apa dengan 2010??

Yahooo......dah masuk 2010....bertambah setahun lagi usia aku....br 27 y.o...muda lagi tu... so apa azam tahun baru ni?? entah la...tiap2 tahun aku tak pernah berazam pun....tp mcm nak try plak tahun ni....mn tau ada ong!!

  • My life.....apa agaknya aku nak try buat thn ni?? kat sini ada satu dance class br open...aku rs mcm nak join je...saje nak isi ms lapang....bkn leh buat apa pun kat Serian ni...tp....persoalannya aku boleh menari ke??? ntah la.......;p
  • My health.....aku dah nekad thn ni aku kena turunkan berat badan (target = 55kg) tuk menjamin kesihatan yg sihat....perrgghh...(ni la azam kegemaran org ramai!) btul x?? aku nak amalkan pemakanan yang sihat....minum bnyk air kosong....pastu nak pastikan at least 2 kali sebulan mesti pi jogging......chaiyok!!
  • My study....aku nak study maut thn ni....nak make sure nak naikkan cgpa...setakat sem 3 ni br 3.23.....really bad!! so kena improve sngt.......insyallah..
  • My attitude....aku nak jadi budak baik....tp jahat sngt ke aku ni? Tuhan saje yang tahu....

apa lagi ek?? cukup la tu kan....bnyk2 pun bukan blh achieve sume.....so, to all my frenz...gud luck & moga ada kejutan2 menarik tahun 2010 ni....can't wait!!


p/s: lupa plak....satu lagi....aku nak saving baik punyeee thn 2010 ni....aku ingat hujung thn ni leh la holiday ke mana2.....jauh dari bumi malaya......

No comments:

Post a Comment